Forum: Overview Suche & Biete - 벼룩시장 RSS
Suche Wohnung/Zimmer in Seoul Mitte Juni bis Ende Juli - Wohnungstausch mit Berlin möglich
Looking for accomodation in Seoul June/July
This ad is presented to unregistered guests only.
gincko #1
Member since Apr 2011 · 1 post · Location: Berlin
Group memberships: Benutzer
Show profile · Link to this post
Subject: Suche Wohnung/Zimmer in Seoul Mitte Juni bis Ende Juli - Wohnungstausch mit Berlin möglich
Hallo! Ich möchte von Mitte Juni bis Ende Juli in Seoul einen Koreanisch-Intensivsprachkurs belegen. Deshalb suche ich eine Unterkunft (Zimmer/Wohnung) in diesem Zeitraum in Seoul. Neben dem Sprachkurs werde ich ein Projekt recherchieren. Ich bin in der Filmbranche tätig, war schon oft in Seoul und spreche ein bisschen Koreanisch, komme dort also sprachlich über die Runden und kenne mich in Seoul gut aus. Falls jemand ein Zimmer in einer WG anbieten kann: Ich bin pflegeleicht. -- Ein Wohnungstausch in dieser Zeit mit meiner Berliner Wohnung (Prenzlauer Berg) wäre möglich. Ich würde mich sehr freuen, etwas zu hören.

Hi! I will take intensive Korean classes in Seoul from middle of June till end of July, and will do research on a project as well. Now I am looking for accomodation during this period (room/apartment). I work in the film area and have been to Seoul many times. I speak basic Korean and know Seoul quite well. In case someone can offer a flat share: I am not a nerd  :-) -- I could also offer to swap apartments during this time. My apartment is located in Berlin-Prenzlauer Berg. Would be great to receive news...
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
Not logged in.
Lost password · Register
Current time: 2019-08-18, 06:47:02 (UTC +02:00)  ·  Impressum  ·  Datenschutz