Forum: Overview Allgemeines Forum -  자유게시판 RSS
Bewerbung
This ad is presented to unregistered guests only.
pancake (Guest) #1
No profile available.
Link to this post
Subject: Bewerbung
Hallo ihr lieben!

also ich war das letzte halbe jahr in korea studieren und mich hat die asiatische kultur sehr fasziniert, daher bewerbe ich mich nun für ein Internship in China! und ich wollt eure meinung kurz erfragen!
Ist es unhöflich zu schreiben:
During my semester in South Korea to learn about the Asian culture and therefore I would like to go to china and work there!

aber ich bin mir nicht sicher ob der vergleich zu korea als unhöflich gilt! was meint ihr?
Avatar
Soju #2
Member since Jan 2007 · 2277 posts · Location: München
Group memberships: Benutzer, Stammtische Süddeutschland
Show profile · Link to this post
Hallo pankace,

würde es eher so schreiben;

my practical course in Korea aroused my interest in Asian culture. That is the reason why I would love to start my Career to work in China .....

Auch wenn sich die meisten Asiatischen Länder gegenseitig nicht lieben, kommt eine Interesse an jeglicher Asiatischer Kultur doch positiv an :-)

Viel Glück :-)
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
Not logged in.
Lost password · Register
Current time: 2020-10-28, 12:30:43 (UTC +01:00)  ·  Impressum  ·  Datenschutz